مشاوره و یادگیری درسی

مشاوره و یادگیری درسی

مشاوره و یادگیری درسی

مشاوره و یادگیری درسی

قوی کردن پایه ریاضی:چگونه ریاضی خودمونو قوی کنیم و نابغه شویم؟

خیلی از دانش آموزان در جستجوی قوی کردن پایه ریاضی خودشون هستند که میگن چگونه ریاضی خودمونو قوی کنیم و نابغه بشیم؟ بهتون قول می دم که با مطالعه ی این مقاله شما یک نابغه ریاضی دان خواهید شد.

عزیزان من توجه داشته باشید که ضعیف بودن شما تویه درس ریاضی مربوط به استعداد کمتون یا اینکه بگین من ذهنم مطالب ریاضی رو نمیکشه ، نیست! حالا چرا نیست بهتون کاملا این موضوع رو در این مقاله توضیحش می دم. من در مقالات قبلی هم بهتون گفتم که برای قوی کردن پایه ریاضی خودتون نیاز به مطالعه درک و اصول و مفاهیم ریاضی و همچنین تمرین و تکرار دارید.در راهکاری که اختصاصا” برای تمرین بهتون توضیح دادم ، آیا اونا رو عملی کردین؟

چگونه ریاضی خودمونو قوی کنیم

قوی کردن پایه ریاضی

اگه مقاله چگونه ریاضی کنکور را در سطح عالی و موثر یاد بگیریم؟ را هنوز نخوانده اید توصیه می کنم اول این مقاله را خوانده و بعد به خوندن این مقاله بپردازین.

بچه ها من سعی می کنم تمامی مقالاتی که براتون می نویسم به زبان خودمونی باشه که انگار شما الان در کلاس مشاوره خصوصی من نشستین و دارین به حرفام گوش میدین. فقط شاید تنها عیبی که داشته باشه این باشه که نمیتونین بعضی از سوالاتتونو از من بپرسین که برای اینکار می تونید به صفحه درخواست مشاوره سری بزنید و یکی از گزینه های ” مشاوره انگیزشی ” و یا ” مشاوره تحصیلی ” را انتخاب کنید و شخصا با خود من مشاوره خصوصی داشته باشین. ضمنا در این قسمت گزینه ای برای ” مشاوره والدین ” هم هست که مختص والدین گرامی شما دانش آموزان عزیز هست. که با این هدیه های آسمانی یه سری صحبتا میشه که در پیمودن راه موفقیت برای فتح قله های پر فراز و نشیب شما تاثیر فوق العاده ای رو داشته باشه.

 

خب این از این ، بریم سراغ موضوع اصلیمون که گمش نکنیم: بزن که رفتیم 
                                

                                
                                <style>
    @media (min-width: 992px) {
        #abs {
            width: 80% !important;
            margin: auto !important;
        }
    }
</style>

<div id=

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.